Sayfalar

26 Ocak 2024 Cuma

50 Beaaa


Orta Doğu ve Balkanların en tembel blogırı olarak günler sonra, sıradaki yazım bu fani dünyada geçirdiğim yarım asrın şerefine gelsin. 🎉 

Bir zamanların Casper lakaplı, keltoş bebesi dolu dolu yaşanmışlıklarla bugün tamı tamına 50. yaşına giriyor. Nasıl geçti habersiz diye tıngırdatırsam nameleri yalan olur. Neler sığdırmadım ki o yıllara. Evlat oldum, can parem kızıma anne oldum. Baş belası bir kardeş ve abla, biricik yeğenime teyze, arkadaşlarına Google Teyze, daha nicelerine çılgın teyze, kedi annesi, köpeklere fısıldayan kadın oldum. Öğrenci oldum, öğreten oldum ama en çok öğrenen oldum. Uzun saçlı, kısa saçlı, gözlüklü, gözlüksüz, sonra yine gözlüklü oldum. Çok çok ve güzel dostlar ve bir o kadar çok da beynimde yer işgal eden gerekli gereksiz bilgiler biriktirdim. Çok gezdim, çok çok şehir içi, şehirler arası, yetmedi ülkeler arası taşındım. Çok mutlu günlerim de oldu, çok mutsuz da. Geleni aldım, kabul ettim hayata hiç küsmedim. 50 de buyursun gelsin, 777 onu da aldım kabul ettim. :)) Zaten #yapayzeka ile anlaşma yaptım 100'de beni fıstık gibi bi avatar yapacak. 

#İyikidoğdumbeaaaa 🎉 🎉 🎉 


Sizleri geçip giden uuuu yıllarıma adadığım mini filmimle baş başa bırakırken fonda Felicità şarkısı çaldığını hayal etmenizi umuyorum. Müzik ekli olan versiyonu eklemedi çünkü blogırcım. Orijinali Al Bano & Romina Power çiftine ait olanı değil, Berlin dizisindeki Berlin & Damian versiyonunu ama. Öyle bir söylemişler ki beni benden aldı bu ara. Berlin dizisindeki bu klip tadındaki sahne ile izlemek istersen de durma tıkla gelsin. Ah o rahmetli Öztürk Serengil bu şarkıyı biz çocukken kafamıza "feliçita, öyle zayıf ki, öyle ince ki, sanki çıta" diye kazıyarak kodlamış. Bendeki fil hafızası da bi reset atmamış. Meğer nasıl da güzel sözleri varmış. :)

***

Mutluluk (Felicita)

El ele tutuşup, uzaklara gitmektir

Mutluluk

İnsanların arasındaki masum bakışın

Mutluluk

Çocuklar gibi yakın durmaktır

Mutluluk, mutluluk

Mutluluk

Tüylerden bir yastıktır, 

geçip giden nehrin suyudur

Perdelerin arkasından yağan yağmur

Mutluluk

Barışmak için ışığı karartıyor

Mutluluk, mutluluk

Mutluluk

Sandviçin yanında bir kadeh şarap mı

Mutluluk

çekmecenin içine bir not bırakmaktır

Mutluluk

Seni ne kadar sevdiğimi iki sesle söylemek

Mutluluk, mutluluk

Dinle, havada zaten

Bizim aşk şarkımız

Mutluluk tadında bir düşünce gibi

Hisset, havada zaten

Daha sıcak bir güneş ışığı

Mutluluk tadında bir gülümseme gibi

Mutluluk

Sürpriz bir akşam.

Radyo çalıyor.

Kalplerle dolu bir tebrik kartı

Mutluluk

Beklenmedik bir telefon görüşmesi

Mutluluk, mutluluk

Mutluluk

Geceleyin bir sahil, vuran dalga

Mutluluk

Sevgi dolu kalbin üzerinde bir el

Mutluluk

Tekrar yapmak için şafağı bekliyor

Mutluluk, mutluluk

Dinle, havada zaten

Bizim aşk şarkımız

Mutluluk tadında bir düşünce gibi

Hisset, havada zaten

Daha sıcak bir güneş ışığı

Mutluluk tadında bir gülümseme gibi

Hisset, havada zaten

Bizim aşk şarkımız

Mutluluk tadında bir düşünce gibi






16 yorum:

  1. Musmutlu, sağlıklı, bol birikimli ikinci 50 yıla! :)
    Bu arada hayata bakışına bayıldım! Bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkürler. <3 Bu arada dün çok çılgın yoğun geçen bir iş gününde rüyalar ile ilgili yazını da okudum ama vakit bulup yazamadım. Öyle benzer deneyimler yaşıyorum ki yalnız değilmişim. En kısa zamanda senin blogdayım. :)) Sevgiler.

      Sil
  2. Kutlu, mutlu, umutlu ve şahane bir yaş olsun. :)

    YanıtlaSil
  3. iyi ki doğmuşsun canım adaşcım, nice şahane yaşların olsun. çok gez, çok gül, çok eğlen. kocaman sarılıp öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili adaşım, paralel ikizim çoook teşekkürler. Ben de çok öptüm. Sevgiler.

      Sil
  4. 777 bolluk bereket sağlık getirsin 50.yaşın💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 777 aldım, kabul ettim. :)) Çoook teşekkürler. Sevgiler <3

      Sil
  5. Nice harika yılların olsun

    YanıtlaSil
  6. Nice mutlu yaşlar olsun.

    YanıtlaSil
  7. Nice mutlu sağlıklı yıllar. Hülya

    YanıtlaSil
  8. Telefondan yazmayayım dedim sonraya erteledim, biraz rötar yapmışım affola...
    Hayatınızın güzel yılları geride kaldı fakat daha güzelleri başladı. 😀
    Nice mutlu yıllara, yeni dönem kutlu oldun. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil sonrası sahalara adeta bir fırtına gibi dönünce ben de ancak cevap yazabiliyorum sevgili Ekmekçi Kız. Çok çok teşekkür ediyorum bu güzel dilekler için. Sevgiler <3

      Sil

Etiketler

#100.Yıl #29Ekim (1) #ağacımadokunma (1) #AilemizinGurusu (1) #anılar (7) #ArtRecreation (1) #ayrıyazılır (1) #bavulculuk (2) #benimadam (2) #BigSis (1) #bing #ai (1) #Caillou (1) #canımbabam (1) #coronatürmort (1) #Covid19Günceleri (3) #Dark (2) #dikkateksikliğisendromu (4) #doğruyazınkardeeeşim (1) #doğumgünü (3) #GameofThrones (4) #GeorgeR.R.Martin (5) #göçebe (6) #göçmenkadınlar (1) #gurbetçilik (7) #hemşire (1) #hemşirelik (6) #Hıdırellez (2) #içindenalmanyageçenyazılar (5) #İçindenAlmanyageçenyazılar (3) #içindenciddiyetgeçenyazılar (18) #içindenfilmgeçenyazılar (2) #içindenhüzüngeçenyazılar (1) #içindenistanbulgeçenyazılar (4) #içindenizmirgeçenyazılar (7) #İçindenMatrixGeçenyazılar (14) #içindenmizahgeçenyazılar (69) #içindenmutlulukgeçenyazılar (6) #içindenromanyageçenyazılar (2) #içindenşarkısözügeçenyazılar (31) #içindenşiirgeçenyazılar (17) #ileridönüşüm (2) #kafamaneredenesersekuşağı (5) #karantinahalleri (3) #Kayu (1) #kedigünlükleri (4) #kendimenotlar (8) #kim-olduğunu-bilirsin-sen (5) #küçükbirader (2) #küçükergen (9) #küçükkankam (7) #küçükördek (20) #lakap (1) #lost (1) #Marduk (2) #mercekbulut (1) #mim (10) #mindfulness (1) #mutluluk (2) #mylittlefeltstuff (4) #özürdilerimsezenaksu (1) #RIP (11) #seçmesaçmalar (1) #sevgiligünlük (1) #sevgililergünü (2) #SeziKalkavan (1) #soneryalçınlütfenbanakızma (1) #sonhavabükücü (2) #sonsuztemizlikdöngüsü (5) #şaşkın (41) #ŞaşkınınADHDGünlüğü (7) #ŞaşkınınAÖFmaceraları (10) #ŞaşkınınBayramÇelıncı (4) #şaşkınınsevgililergünüdileği (3) #şaşkınjunior (1) #şaşkınmutfakta (6) #tatil (1) #telekom (1) #uykusuzluk (1) #ValideSultan (18) #vallahidebunlarhepmizah (1) #yapayzeka (1) ArtRecreation (1)