Sayfalar

12 Mayıs 2021 Çarşamba

Sosyal Mesafeni Koru Güzelim

Acil bir ihtiyaç için marketteyim. Arife günü akşam üzeri ne işim var markette ama işte öyle.  

"Sosyal mesafemize dikkat edelim pek muhterem müşterilerimiz bla bla..." diye bir anons yankılanıyor içeride.

Mabat içi kadar markette kimseyle öpüşmeden alışverişimizi yapmaya çalışırken sosyal mesafemizi de koruyalım da nasıl koruyalım sayın marketçi?

İçimden ya sabır çekip, kasa sıramın gelmesini beklerken beynimin play list'inde o tanıdık melodi çalmaya başlıyor.

Geçen sene bu vakitler, "sosyal mesafe" kavramı hayatımıza henüz yeni yeni girmişken bizim biraderden bir telefon gelmişti.

- Şuşu, ben Aşk Bodrum'da Yaşanıyor Güzelim şarkısına şöyle yeni bi nakarat yazdım, "sosyal mesafeni koru güzelim / hapşurursam seni üzerim", gerisini de sen yaz.

Nakarat dediği iki satır ama olsun, kaç yıllık biraderimiz,  onu mu kıracağım? Hemen Gugıl'dan sözleri buldum, aldım sazı elime, başladım şarkının yeni versiyonunu yazmaya...

Sosyal mesafeni koru güzelim
Evim bana ben evime özelim
Hapşurursam seni üzerim
Karantina bana devam ediyooor

Karantina akşamları bir başkadır
Domestoslu geceler bize yaşatır
En sevdiğim Vileda kovadır
Karantina bana devam ediyor

Maske lazım
Eldiven lazım
Saçımızı bozmayalııım

Sosyal mesafeni koru güzelim
Evim bana ben evime özelim
Hapşurursam seni üzerim
Karantina bana devam ediyooor

Doktor gelmiş bizim eve kime ne?
Sen bak işine raporumdan sana ne?
Alem bu KOVİD'li demiş bana ne?
Karantina bana devam ediyooor

Maske lazım
Eldiven lazım
Saçımızı bozmayalııım

Size pazar günleri köşe yazan ekönömi yazarı taklidi yaptım. Uslu durursanız yarın da yıllık izni gelmiş kodaman gazeteci taklidi yaparım. 

Mutlu bayramlar sevgili blog komşularım. Sabah bayram kahvelerimizi yudumlarken; haydi bir ki üç, son kez söylüyoruz.. Eller havada, en Bülent Serttaş tonunda...

Sosyal mesafeni koru güzelim
Evim bana ben evime özelim
Hapşurursam seni üzerim
Karantina bana devam ediyooor


* Şarkının orijinali - sanatçının affına sığınarak :) : Aşk Bodrum'da Yaşanıyor Güzelim

14 yorum:

  1. ahahah bu şarkıyı hiç duymamışım ya ben! hemen youtubedan açıp senin yazdığın sözlerle söyledim, şahane olmuş :)
    mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsan ben de bilmiyordum ve hatta Afrodiçemiz Banu Alkan'ın şarkısı sanmıştım ilk başta. :))
      Mutlu bayramlar :)

      Sil
    2. hah işte budur, buğulu buğulu söylese havuz başında banum alkanım, daha şık olurmuş :P

      Sil
    3. Kesinlikle! Tütülü terlikleri ve tüylü tuniği ile havuz başında bu şarkıyı söylediği klibini bile canlandırmıştım halbuki ben hayalimde :))

      Sil
  2. E süpermiş, bayıldım bu nakarata😄
    Size de mutlu bayramlar komşu blog🤗
    Sevgiler🧚‍♀️

    YanıtlaSil
  3. Benim cahillik diz boyu, kim ki dedim, Bülent Ortaç mi yazacaktı ama yapmaz öyle bir şey dedim. Zaten benim kast ettiğim de Serdar Ortaç'mış. Eler havaya denince aklıma bir o adam geliyor. Bütün melodiler aynı sözler benzer ya 🤦🤣😎
    Sosyal mesafeni koru kardeşim 🤪

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha cahil kaldığın konu bu olsun hemşirem. Ben de zaten Banu Alkan şarkısı sandıydıydım başta, değilmiş. 🤭

      Sil
  4. Şimdi bayram bayrama benzedi işte, çünkü güldüm:) Keşke her gün gülenlerden olsaydım diyorum bazen..:)

    İyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar Buraneros! :)
      Bak bu şarkıyı, doğru tonlamasıyla her sabah söyle her gün gülmek garanti :))

      Sil
  5. Sayende kara cahil olduğum bir konuda aydınlandım, pırıl pırıl oldum.
    Bu parça 33 küsur milyon tık almış, ben ilk kez duyuyorum, gerçekten!
    İyi bayramlar diliyorum komşucuğum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk belki de gerçekten Bodrum'da yaşanıyor ve bizim bundan haberimiz yok! :))
      Ben de iyi bayramlar diliyorum sevgili Ekmekçikız :)

      Sil
  6. hiç duymadığım bir şarkı:)) iyi bayramlar

    YanıtlaSil

Etiketler

#100.Yıl #29Ekim (1) #ağacımadokunma (1) #AilemizinGurusu (1) #anılar (7) #ArtRecreation (1) #ayrıyazılır (1) #bavulculuk (2) #benimadam (2) #BigSis (1) #bing #ai (1) #Caillou (1) #canımbabam (1) #coronatürmort (1) #Covid19Günceleri (3) #Dark (2) #dikkateksikliğisendromu (4) #doğruyazınkardeeeşim (1) #doğumgünü (3) #GameofThrones (4) #GeorgeR.R.Martin (5) #göçebe (6) #göçmenkadınlar (1) #gurbetçilik (7) #hemşire (1) #hemşirelik (6) #Hıdırellez (2) #içindenalmanyageçenyazılar (5) #İçindenAlmanyageçenyazılar (3) #içindenciddiyetgeçenyazılar (18) #içindenfilmgeçenyazılar (2) #içindenhüzüngeçenyazılar (1) #içindenistanbulgeçenyazılar (4) #içindenizmirgeçenyazılar (7) #İçindenMatrixGeçenyazılar (14) #içindenmizahgeçenyazılar (69) #içindenmutlulukgeçenyazılar (6) #içindenromanyageçenyazılar (2) #içindenşarkısözügeçenyazılar (31) #içindenşiirgeçenyazılar (17) #ileridönüşüm (2) #kafamaneredenesersekuşağı (5) #karantinahalleri (3) #Kayu (1) #kedigünlükleri (4) #kendimenotlar (8) #kim-olduğunu-bilirsin-sen (5) #küçükbirader (2) #küçükergen (9) #küçükkankam (7) #küçükördek (20) #lakap (1) #lost (1) #Marduk (2) #mercekbulut (1) #mim (10) #mindfulness (1) #mutluluk (2) #mylittlefeltstuff (4) #özürdilerimsezenaksu (1) #RIP (11) #seçmesaçmalar (1) #sevgiligünlük (1) #sevgililergünü (2) #SeziKalkavan (1) #soneryalçınlütfenbanakızma (1) #sonhavabükücü (2) #sonsuztemizlikdöngüsü (5) #şaşkın (41) #ŞaşkınınADHDGünlüğü (7) #ŞaşkınınAÖFmaceraları (10) #ŞaşkınınBayramÇelıncı (4) #şaşkınınsevgililergünüdileği (3) #şaşkınjunior (1) #şaşkınmutfakta (6) #tatil (1) #telekom (1) #uykusuzluk (1) #ValideSultan (18) #vallahidebunlarhepmizah (1) #yapayzeka (1) ArtRecreation (1)